.

Next article

Profilu na Facebook poświęcony Lubuskiemu Produktowi Regionalnemu

 
Time to read
1 minute
Read so far
November 25, 2019 - 12:21
Posted in:
0 comments

Produkt regionalny odgrywa coraz większą rolę w rozwoju turystyki i jest popularną formą promocji regionu. Jednocześnie, ponieważ korzysta z lokalnej przedsiębiorczości i aktywności, podnosi jakość życia poprzez generowanie indywidualnych dochodów i tworzenie nowych miejsc pracy. Integrując lokalną społeczność wokół konkretnych działań gospodarczych, zwiększa świadomość społeczną i wspiera zachowanie dziedzictwa kulturowego.

 

Profilu na Facebook poświęcony Lubuskiemu Produktowi Regionalnemu

Internet, a szczególnie portal społecznościowy jest obecnie najbardziej efektywnym sposobem przekazywania sprofilowanych treści szerokiej, ale wyspecjalizowanej grupie odbiorców zainteresowanych konkretnymi treściami, skoncentrowanymi w jednym miejscu. Facebook daje możliwość stworzenia specjalnego profilu, mającego otwarty charakter i zapewniający interakcję twórców treści z odbiorcami tych treści, na którym prezentowane będą wszelkie aktywności związane z wytwarzaniem sprzedawaniem, promowaniem lubuskich produktów regionalnych. Informacje o produktach regionalnych będzie mógł zamieszczać każdy wytwórca, handlowiec, organizator oferujący produkt regionalny. Na profilu organizatorzy imprez związanych z produktami regionalnymi będą mieli możliwość informowania o tych imprezach, zapraszania na nie oraz zamieszczania w nich relacji z tych imprez.

Profil ściśle współpracuje z Lubuskim Centrum Produktu Regionalnego, a także z krajową siecią regionalnych organizacji turystycznej Polskiej Organizacji Turystycznej, co zapewnia docieranie do zainteresowanych lubuskim produktem regionalnym w całej Polsce,a nie tylko w regionie.

Profil jako twór internetowy za pomocą linków może być elementem innych profili, stron internetowych oraz blogów, co zapewnia profilowi multiplikowanie zasięgu i docierania do jeszcze większej liczby odbiorców.

Profil umożliwi tworzenie ankiet i sondaży.

Po zakończeniu projektu profil stanie się częścią składową aktywności internetowej Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej realizowanych na stronach internetowych LOTUR i LUBUSKIE TRAVEL.

Zachęcamy do współpracy , z naszym profilem

https://www.facebook.com/Lubuskiproduktregionalny/?modal=admin_todo_tour